A Szijjártó Pétert jachtoztató Szíjj László 800 millióért épít utat és járdát
A 800 millió forintos tenderen korábban három cég is nyert, de végül mégis a Duna Aszfalt járt jól vele.
A 800 millió forintos tenderen korábban három cég is nyert, de végül mégis a Duna Aszfalt járt jól vele.
Össze akarják kötni a Kongói DK-t Zambiával, ehhez kellene segítség.
Feltartóztathatatlanul drágulnak a közlekedési nagyberuházások, melyek hasznát egy finoman szólva is szűk kör fölözi le. A vasúti építkezéseknél két és félszeres a drágulás öt év alatt.
Kilométerenként 600 millió forintból olyan út készült, amelyet tíz hónappal az átadása után kellett először javítani.
Szíjj László cége, a Duna Aszfalt a kongói bányavidék és egy zambiai város között épít utat.
A beruházás várhatóan jövőre indul, igen fontos céllal: az ásványkincsek hamarabb kerülhetnének a tanzániai kikötőkbe.
Milliárdokért építhetnek egy 30 kilométeres utat Abony és Törökszentmiklós között Szíjj Lászlóék.
Szintet léptek a hibák kimagyarázásában, ha már a bicikliút-építésben nem sikerült.
Nyerges Zsolt eladja a Közgépet a Duna Aszfaltnak – jelentették be.
Úgy tűnik, a Duna Aszfalt nem nagyon tud aszfaltozni.
Három részletben építik meg a az M44-es gyorsforgalmi út Tiszakürt és Kondoros közötti szakaszát. A három közül kettőt a Hódút Kft. és a Duna Aszfalt Kft. építhet. Az egyik cég Mészáros Lőrinc üzlettársáé, a másik meg egy másik üzlettársáé.
Szíjj László, az utóbbi időben állami megrendelésekkel felfuttatott építőipari Duna Aszfalt tulajdonosa lehet az MKB Bank legfontosabb végső haszonhúzója, írta a csütörtöki Figyelő a bank eladását ismerő forrásokra hivatkozva. A hetilap értesülését Szíjj nem erősítette meg.
Nettó 290 millióért építhet kerékpárutat Mészáros Lőrinc cége, igaz, nem önállóan, hanem a poszt-Közgép Duna Aszfalt konzorciumtársaként.
Épphogy csak lezárult a beszámoló leadási határidő, de az már biztosan látszik, hogy növekedett a főtevékenységként út- és autópálya-építéssel foglalkozó cégek árbevétele 2014-ben.
Úgy fest, valóban élesbe fordult a háború Orbán és Simicska között, a jelek szerint kiapadóban a Közgép számára a közbeszerzési pénzfolyam. Az eddigi liebling cég elől az új kedvenc Duna Aszfalt újabb milliárdos tendert vitt el.