A Szijjártó Pétert jachtoztató Szíjj László 800 millióért épít utat és járdát
A 800 millió forintos tenderen korábban három cég is nyert, de végül mégis a Duna Aszfalt járt jól vele.
A 800 millió forintos tenderen korábban három cég is nyert, de végül mégis a Duna Aszfalt járt jól vele.
Össze akarják kötni a Kongói DK-t Zambiával, ehhez kellene segítség.
Feltartóztathatatlanul drágulnak a közlekedési nagyberuházások, melyek hasznát egy finoman szólva is szűk kör fölözi le. A vasúti építkezéseknél két és félszeres a drágulás öt év alatt.
Kilométerenként 600 millió forintból olyan út készült, amelyet tíz hónappal az átadása után kellett először javítani.
Szíjj László cége, a Duna Aszfalt a kongói bányavidék és egy zambiai város között épít utat.
A beruházás várhatóan jövőre indul, igen fontos céllal: az ásványkincsek hamarabb kerülhetnének a tanzániai kikötőkbe.
Milliárdokért építhetnek egy 30 kilométeres utat Abony és Törökszentmiklós között Szíjj Lászlóék.
Szintet léptek a hibák kimagyarázásában, ha már a bicikliút-építésben nem sikerült.
Nyerges Zsolt eladja a Közgépet a Duna Aszfaltnak – jelentették be.
Eddig nem hozott szerencsét Mészáros Lőrinc márkája.
Egy 556 méter hosszú építményről van szó.
Úgy tűnik, a Duna Aszfalt nem nagyon tud aszfaltozni.
Három részletben építik meg a az M44-es gyorsforgalmi út Tiszakürt és Kondoros közötti szakaszát. A három közül kettőt a Hódút Kft. és a Duna Aszfalt Kft. építhet. Az egyik cég Mészáros Lőrinc üzlettársáé, a másik meg egy másik üzlettársáé.
Szíjj László, az utóbbi időben állami megrendelésekkel felfuttatott építőipari Duna Aszfalt tulajdonosa lehet az MKB Bank legfontosabb végső haszonhúzója, írta a csütörtöki Figyelő a bank eladását ismerő forrásokra hivatkozva. A hetilap értesülését Szíjj nem erősítette meg.
Újabb tekintélyes építőipari vállalat jöhet létre itthon, amely akár a Közgép utódja is lehet - írta a vs.hu, amely szerint az összefonódáshoz most kérték a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) hozzájárulását.
Nettó 290 millióért építhet kerékpárutat Mészáros Lőrinc cége, igaz, nem önállóan, hanem a poszt-Közgép Duna Aszfalt konzorciumtársaként.
Politikai hibrid készül aszfaltból: a főutat kereszteznék az autóúttal. A mérnökszakma szerint emberéletekkel játszanak.
Épphogy csak lezárult a beszámoló leadási határidő, de az már biztosan látszik, hogy növekedett a főtevékenységként út- és autópálya-építéssel foglalkozó cégek árbevétele 2014-ben.
Hét nagy cég fölözi le a közút-felújítási pályázatokat - írja a Figyelő. Az utóbbi években kizárólag ezek a vállalatok - köztük van a Közgép is - indulnak a tendereken, a kisebb cégeknek esélyük sincs beleszólni a nagyok versenyébe. A Gazdasági Versenyhivatal kartellezés miatt ötüket már megbírságolta a korábbi években, de a Magyar Közút szerint ilyen gyanú most nem merült fel. Az útépítési piac jövője azonban bizonytalan; kérdéses, mennyi uniós forást lehet majd lehívni, illetve a Simicska-Orbán háború is felboríthatja az erőviszonyokat.
Úgy fest, valóban élesbe fordult a háború Orbán és Simicska között, a jelek szerint kiapadóban a Közgép számára a közbeszerzési pénzfolyam. Az eddigi liebling cég elől az új kedvenc Duna Aszfalt újabb milliárdos tendert vitt el.